Pages

Wednesday, November 3, 2010

Senarai 5 Band Paling Pelik

Encik Kool pasti ramai budak-budak muda sekarang suke jamming n ramai di antara diorang yang sudah wujudkan sendiri band.(macam r ak ni tua sngat). Sebenarnya bagus jugak korang menghabiskan masa dengan berjamming daripada buat aktiviti yang tidak berfaedah. Boleh jugak mengelakkan diri dari maksiat. Encik Kool da tak larat nak baca cerita tentang pembuangan bayi kat paper.So, pandai-pandai la bawak diri. Tamat sudah sesi lecture yang tak berbayar dari Encik Kool. 

Sebenarnya Encik Kool nak tunjukkan gambar band-band yang pelik yang Encik Kool baca dari Oddee. Bila korang da ade band sendirik, mesti ade identiti yang korang cube nak bawak yang melambangkan korang atau mesej yang korang cuba bawak. Tapi maybe sesetengah orang rase bende tu nampak pelik. Tapi Encik Kool menyokong band-band nie. Go on, pedulikan ape orang nak kate asal kite happy. Kalau ade orang banyak songeh ngan korang cakap je yang ok pe ak ade band, korang ade?haha..Ok, teruskan membaca untuk layan gambar-gambar band yang dimaksudkan.

Band yang pertama adalah The Cycologists yang berasal dari Australia, diorang ni menaiki basikal untuk ke tempat konsert dan menggunakan klarinet yang telah diubahsuai dari bahagian basikal tu sebagai alat muzik diorang. Siyes agak kool.


Band yang kedua ni pulak namanya The Zimmers yang berasal dari Britain. Apa yang pelik pada band ni adalah semua ahlinya tua-tuda dah. Ahli paling muda berumur 67 merangkap penyanyi utama. Ahli paling tua sekali berumur 103 tahun. Keep on rocking pokcik-pokcik sekalian tapi jangan sampai hurm..paham-paham je la.haha.


Band yang ketiga lak terdiri dari hamster yang comel-comel. Nama band diorang The Clever Hamsters. Asalnya hamsters ni dipilih untuk satu iklan. Terdiri dari Miles yang bermain saxophone, Fats yang bermain trumpet, The Duke yang bermain harmonica dan Dizzy yang bermain oboe.

 Band yang keempat terdiri daripada 5 orang kerdil yang membuat tribute kepada kumpula Kiss dengan membentuk satu band bernama Mini Kiss. 




Band yang terakhir ni berimejkan lanun. Semua lagu-lagu diorang pon berunsurkan lanun. Nama band diorang Captain Morgan's Revenge. Agak-agaknya diorang ni terpengaruh dengan cite Pirates of the Carribean kot.haha.





No comments:

Post a Comment