Saturday, December 11, 2010

Apabila Doraemon Nak BerCosplay

Rasenye semua orang pernah tengok kartun robot kucing yang mempunyai macam-macam gadget kool dan selalu menggunakannya untuk membantu kawannya. Ia, tak lain tak bukan mesti la Doraemon (padahal kat tajuk da tulis). Kalau korang nak tahu Doraemon ni takde la asyik dok tolong Nobita je dari apa-apa masalah tapi bila dia lapang, dia pon ade gak hobi sendiri. Hobi Doraemon ni adalah berCosplay. Pada sape-sape yang tak tahu pasal cosplay ni korang layan je lah gambar ni. Nanti korang paham la.




5 comments:

  1. lau hello kitty xder ker??hehe
    tomey cgt..i like!

    ReplyDelete
  2. farah: ha'ah kan..doraemon memang comel...

    miz diela: setakat ni tak pasan lagi..tapi asenye takde coz doraemon kan kucing jantan..(ea kew,mcm ne ak tau)..hahaha

    ReplyDelete